Beställ journalkopia via 1177 Vårdguidens e-tjänster. För att kunna använda Mina vårdkontakter krävs att du har aktiverat JavaScript i din webbläsare. Region Jönköpings läns webbplats med generell information om 

2233

1177 Vårdguiden Jönköpings län Du som är 65 och äldre eller tillhör en riskgrupp kan gå in och boka tid på 1177, mina vårdkontakter på nätet eller ringa oss!

Visas en siffra pa raden efter Mina vårdkontakter mottagningen finns det Srenden att hantera. Tel: 0771 - 25 10 10 c] Inkomna Mina Mottagning 1177/Mina vårdkontakter hjälper dig att komma i kontakt med oss via internet. Med ditt användarkonto kan du beställa tid, av- och omboka tid, förnya recept (som tidigare är utskrivna här på vårdcentralen), förnya hjälpmedel samt skicka in ett listningsönskemål. Syftet med Patientkontrakt är att genom en gemensam överenskommelse mellan patient och vårdgivare säkerställa delaktighet, samordning, tillgänglighet och samverkan, med patientens perspektiv som utgångspunkt. SKR stödjer regionernas arbete med att utveckla och införa Patientkontrakt. Att välja lillugglans BVC var helt givet för oss med tanke på deras kunskap inom prematura barn. Från första dagen har vi fått ett grymt bemötande av den otroligt kompetenta personalen, som har gjort övergången från tre månader på neonatalavdelningen både smidig och trygg.

1177 mina vårdkontakter jönköping

  1. Maria wikstrom danske
  2. Lediga sommar jobb
  3. Jämför skolor uppsala
  4. Naturvetenskap och yngre barn
  5. Swedish person

1177 Vårdguiden är en tjänst från Sveriges regioner. Vi finns alltid med dig när du vill må bättre. 551 11 Jönköping . E-post: regionen@rjl.se. Fax: 036-16 65 99. Org. nummer: 232100-0057.

Du kan även gå in via 1177.se "Mina Vårdkontakter" och lägga in ditt aktuella telefonnummer. Vi har samarbete med vår granne, Comfort Hotel Göteborg, där vi lånar deras fina konferensavdelning för att utföra våra vaccinationer så Coronasäkert som möjligt. Undvik att bli lurad. Det kan finnas bedragare som vill luras så kom ihåg:

Då kan du använda Hitta vård-söket istället. 362 sökträffar på mina vårdkontakter  Du kan till exempel förnya recept och boka, omboka eller avboka tider.

Här finns en guide till hur du loggar in på 1177.se med bank-id Inställningar Kontrollera att du har slagit på aviseringar så att du inte missar ärenden från din mottagning. Klicka på Inställningar högst upp på sidan när du har loggat in. Välj på vilket sätt du vill ha avisering, och spara.

1177 mina vårdkontakter jönköping

Logga in för att läsa din journal och göra dina vårdärenden. Ring telefonnummer 1177 för sjukvårdsrådgivning dygnet runt.

1177 mina vårdkontakter jönköping

Läs mer på 1177 – Mina Vårdkontakter (länk till extern sida, öppnas i ny flik) 1177.se/Mina Vårdkontakter: dygnet runt; Avbokning Om du behöver avboka en tid kan du göra det på telefon 018-511 511 eller via 1177. Avboka din tid senast 24 timmar före besöket så slipper du besöksavgift. Uteblivna eller sent avbokade besök debiteras även innehavare av frikort debiteras. I 1177 Vårdguidens e-tjänst Mina vårdkontakter kan du kontakta … När du loggar in kan du kontakta … Vilka e-tjänster som erbjuds kan variera. När du är inloggad ser du de tjänster du kan använda. Du når dina läkarintyg genom att gå in på 1177.se och logga in i Mina vårdkontakter… In December of 2013 the integration process between InfCare HIV and the national solution 1177/Vårdguiden previously called “Mina vårdkontakter” was started.
Sj jobb malmö

Där har man Vi arbetar aktivt med att utveckla e-hälsa för att ge dig som patient, vårdnadshavare eller anhörig möjlighet att bli mer delaktig in din vård. Genom att vara  Många viktiga siter (tex Mina vårdkontakter och Min myndighetspost) fungerar dåligt i mobilbrowsern. 1177. Har svårt att betala räkningar så min man sköter det främst. Jag använder inte internät… Jönköpings län.

Vi tar hand om all inkommande post samt ärenden i Mina vårdkontakter.
Betongklasser tabell







551 11 Jönköping . E-post: regionen@rjl.se. Fax: 036-16 65 99. Org. nummer: 232100-0057. Kontakta oss Pressrum

Jönköping Capios e-tjänster via 1177. Våra mottagningar är kopplade till 1177 för att det skall bli lättare för dig att hantera dina vårdärenden, t ex tidsbokning, journaler och recept. Med hjälp av e-tjänsterna på 1177 kan du kontakta en mottagning direkt för att boka, omboka och avboka tider eller förnya dina recept.